Saturday, 2 May 2015

ADOB


haihai...haha hari ni aku nak cerita pasal bestfriend aku taraaa
ADIB ZIKRY BIN HANIZAM
mamat ni sejujurnya sgt annoying tapi baiklah sbb dia sgt lah caringgggg...lebih caring dia nie...rasa nak tampo je kadang2 ahaha...tapi aku syg ah dia ni sbb aku syg lah...
ahaha...jgn tanya lebih lebih pasal mamat ni kat aku sbb aku tak tau nak jawap apa...
hurmm...yang pasti aku memang suka tarik muka kat mamat ni sbb dia ni tak pernah faham apa yang aku nak sgt dia faham..rasa mcm nak tikam tikam je muka mamat ni.haishhh..ahaha
herm...usya.mestilah ada usya mmt ni..nma pon satu sekolah ko...ahaha..tp yg plg pnting dia ah suka usya aku..ahaha....geh geh..okey lahhhh..aku malas memanjang kan entri pasal mamat ni..nnt kalau dia baca bangga pulak,,aku malas nak buat dia bangga bangga ni..ahaha...okey lah baiiii

star_moon forever yaaaa..


No comments:

Post a Comment