Sunday 14 December 2014

HomeRoom terCinta.muah


Hi.
hari ni aku nak bercerita pasal HOMEROOM yang paling awesome pada dekat ini.ahaha...taraaaaa nilah homeroom aku.homeroom yang sgtlah best!sebabbbb cikgu kami sumpah awesome.
''HR.KHAIRUL AZHAR'12''.Aku sayang semua ahli homeroom..sebab diorang semua awesome.


Okey jom kita kenal satu-satu ahli homeroom yang mengada tu...jom.ahaha.first dari kiri SHEIKH,haaa dia nilah presiden homeroom kami,abang besau homeroom kami,dia ni memahamilah jugak tapi selalu buat muka toye bila org suruh buat apa2 tapi dia kekal handsome lah.haha...sebelah dia tu BELL budak baru homeroom kami,dia baru masuk homeroom ni tahun ni,dia ni boleh tahanlah ada rupa,bijak,baik tapi annoying lah jugak kadang2...walaupun dia ni budak baru tapi kami tak rasa pon dia ni macam budak baru sebab dia ni friendly...then,UYA haaa..dia ni roomate aku yang paling bising...budaknya tak adalah tinggi mana,kuat gelak,kuat makan, tapi comellah.haha...budak hot lah jugak!seterusnya,DAMIA,haa ni budak Kelate/Kelantan.orang cakap budak2 kelantan dia molek molek belaka kan..haaaa...dia ni pon comel,bijak dan suka membebel macam mak mak kadang2..nmpak je pendiam tapi tak pon..banyak cakap jugak!dia ni pemurah dan baik hatilah jugak.sebelah dia,NAJAH dia ni ex-roomates aku,dia ni penasihat yang baik,pendengar yang baik,dan manja orgnya...dia ni suka cari gaduh dgn org..tapi dia ni still cantek.memang cantik pon.okey,depan tu pulak REZA dia ni abg homeroom yang bertanggungjawab,handsome,teror english dan genius.tengok muka pon tahu.klu org tak kenal dia mesti ingat dia ni sombong tapi tak ada lah sombong..dia ni memahami gak dan gila2 gak orgnya...sebelah Najah pulak,SYAFIQ haaa budak ni paling gebu dalam homeroom haha..sebab tu org panggil itik gebu..tak paham gak aku.tapi..dia ni kdg2 annoying,kdg2 bjet,kdg2 baik,kdg2 jahat...pokoknya dia ni semua kadang2 sebab dia ikut musim..mai time dia baik baik lah..mai time dia angin dia angin tapi dia still comel dan baik.geh!haaa...then,SYAKIRIN dia ni pulak orgnya agak sombong,bijak dan ada rupalah jugak.dia ni pendiam je tak banyak cakap tapi annoying jugak sebenarnya...seterusnya MAT  haa ni kacip damia..time homeroom je mesti berkepit dgn mia tak paham aku...haha..tapi dia ni memahami lah jugak,handsome dan annoying...tapi dia still bertanggungjawab.depan dia nih HAFIZ dia ni budak badminton,suka senyum sendiri,suka menganjing dan suka cari gaduh dgn org...dan menurut aku dia patut berkahwin dgn org yg suka cerita hantu jugak sbb dia excited bab bab hantu ni...depan dia AKMAL budak ni susah nak tafsir sikit!dia ni suka buat benda pelik dari org lain.aku pon tak paham.tapi dia ni memahami jugak,kreatif dan macam budak2..haha.then,sebelah tu Ecah,haa ni pon roomate aku,ecah ni memahami,hot,cantik,mata dia tu...pelik aku knp tak ada kelopak?pinjam boleh?haha...dia ni garang lah jugak,pandai gila,dan suka nyanyi...dia ni klu korang tahu radio bilik aku....haha...dan yang terakhir tu AKU.aku tak payahlah nak interview kan?sbb dah comfirm semua baik2 haha..geh...

Aku harap sangat kalau tahun depan dapat stay homeroom sbb kami dah slg syg menyangi dah..kitaorang dah gempak dah!tak nak hr lain!kalau boleh.....semoga kami takkan terpisah selamanya..ameennn...aku sayang diaorang sgt2....muah.muahhhh
xoxo,anum


No comments:

Post a Comment