Saturday, 13 December 2014

KesEdihAn


''Kesedihan?heiii semua org pernah alami kesedihan kan???semua orang pernah alaminya...
kesedihan ni kadang2 buat kita rasa nak gila,rasa macam dunia ni dah tak ada ertinya,rasa macam tak de siapa dah yang sayang kat kita...rasa macam apa yang kita buat semua tak kena,semua salah,rasa macam semua org berubah..dan sudah semestinya kita rasa nak nangis tanpa sebab tertentukan...?time tu jugak lah banyak masalah yang dtg bebani kita.sampai tahap kita tak boleh nak handle...nak bunuh diri takut tak lepas syurga,nak bunuh org takut masuk penjara,haha...tulah apa yg akan jadi bila kesedihan ni datang dalam hidup kita''

Ya Allah,kaulah satu satunya tempat aku mengadu kerana aku yakin kau akan makbulkan doa aku satu hari nanti...dan aku yakin kesedihan dalam hidup aku ada terselit kebahagian,kejujuran,kebenaran,dan kasih sayang..ameennnn
xoxo,anummm

No comments:

Post a Comment