Friday, 12 December 2014

Reality


Kalau kita buat sesuatu keputusan ada ketikanya kita rasa keputusan kita tu antara betul atau tidak?kan?

hurm...tambah tambah kalau kita nak buat keputusan utk orang yang penting dalam hidup kita.aku tak bawa maksud 'boyfriend' dalam hal ni..ahaha..Bila kita tahu orang tu buat salah susahkan nak sedarkan dia?takut takut nanti kita yg hilang dia...so memang susah..aku dah alami jadi aku tak tahulah nak buat macam mana sebab aku takut kalau langkah tu tak menjadi..ALAMAKNYA mati berdirilah aku KAN?tapi...nak tggu dia sedar sendiri?memang taklah...sampai bila pon orang tu takkan sedar apa yang dia buat...sbb dia seronok dgn fairy tales dia.
Dulu aku fikir org akan mudah sedar dia buat silap,bila orang yang plg dekat dgn dia tgr dia..tapi membuktikan benda tu tak 100% betol.kadang kadang orang yang paling dekat pon tak mampu nak tgr dia...
Ada je alasan dia..haha,macam kita ni tak tahu apa yang dia buat.terfikir?tak malu ke dia kalau org lain tahu?kita nak selamatkan dia daripada org lain tahu tapi..dia yang tempah bencana.hurm..tak paham dibuat nya..btw,tak apalah let's go..tak pe kita tgk..
hidup ni kalau macam movie kita dah tahu ending tak apa?tapi hidup kita ni macam nombor...tak tahu hujungnya,tak tahu apa ada pada masa akan datang..kan..harap dapat beri ikhtibar pada kirta semua.ini bukan lah cerita rekaan kot..tapi pernah berlaku,dan harap tak berlaku  pada kita,okey??
babaii..assalamualaikum
xoxo,anummm

No comments:

Post a Comment